OBSERWUJĄ

wtorek, 2 lipca 2013

JAKI SPRZĘT - DIETA WITARIAŃSKA?

Hej, dieta witariańska jeśli ogranicza się do warzyw, owoców, nasion i garstki orzechów dziennie (pomijając takie ciacha, którymi ja się ostatnio fascynuję) nie jest droga. Drogie są sprzety, których używamy do wykonania naszego żarcia. Każdy witarianin (o ile to nie sezonowe upodobanie) powinien posiadać:

a. blender do szejków i mielenia,
 To mój model blendera (mały blender na zrobienie jednorazowo 300ml szejka, dla jednej osoby)


podoba mi się też taki, duży dla całej rodziny, może kiedyś go jeszcze nabędę, póki co moje sprzety należą do tańszych, a i tak są drogie, 



b.wyciskarkę do soków i mleka 
(do mleka można też stosowac worek do wyciskania orzchów za 14 pln lub stosować gazę/pończochę).
To mój model wyciskarki,


c.suszarkę/dehydrator, ja mam model z 4 tacami, 


to są 3 podstawowe sprzęty, można jeszcze inwestować w mniejsze bajery jak np: jogurtownica, spiralizer/tarka spiralna do warzywnego spagetti z cukini :) Ja na swoją czekam i cukinia też czeka :)

Jogurtownice, kupiłam tu



Ja kupiłam tu

a zrobić można przy pomocy tego urządzonka takie rzeczy :)






tu filmik gdzie Pani pokazuje swoje pesto ze spagetti z cukinii :)


POZDRAWIAM

HM ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...