OBSERWUJĄ

piątek, 19 lipca 2013

KÓŁKO TRENINGOWE - BOSKI ABS !!!

Hej Dziewuszki (dziewuszki, brzmi perwersyjnie :D) zainspirowana extra kalistenicznymi ciałami postanowiłam kupic kółko treningowe. Drogie Panie, kółko wymiata!Jestem w stanie zrobić ino na kolanach,a i tak jest hard :D Koszt kółka to ok 30 pln a ABS (cały korpus w zasadzie) i łapy pracują jak szalone, jest moc!Siła i nie ma opie*dalania się :D

Polecam strony, jesli nie jesteście w temacie:


i trochę nigger motywacji :D





 "nie je letko" :P wyglądam tu jak moja "ulubienica" Tania z Insanity :D









POZDRAWIAM

HM ;)

14 komentarzy:

  1. no właśnie zastanawiałam się czy zainwestować w takie kółko..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam, jak najbardziej, daje po kaloryferze :D

      Usuń
    2. nie mam go, mam za to wór miękki po porodzie :P

      Usuń
    3. ejjjj, każdy go ma tylko czasami jest ukryty pod wierzchnim fatem, ja ciągle sie staram, zeby wyskoczył ale daleka droga, a Ty nie bądź taka skromna, widziałam Twoje efekty! :)

      Usuń
  2. Hm bardzo ciekawy blog, a ćwiczenia rzeczywiście rewelacyjne:)

    OdpowiedzUsuń
  3. I mnie kusisz na zakup kółka.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. takie kółko to wyzwanie, ładnie wygląda ale serio daje popalić, nieduży wydatek, a można skorzystac, dziś zrobiłam pierwsze 3 serie po 10 powtórzeń (na kolanach), a stękałam jak Pudzian :D

      Usuń
  4. Ej no nawet się nie spocilas na tych zdjęciach;-) chyba to kółko lightowe jest:-P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahaha, bo to był ino prezentacyjny fake, przecie nie trenuję w takich rajtkach, w takich bujam się po dzielni :P

      Usuń
    2. O jaaa..Czyli to specjalna seszyn pokazowa była. No pięknie pięknie:-D rajty bajeranckie,też bym takie chciała:-)

      Usuń
    3. heheh, sesja to za dużo powiedziane, kurier przyjechał, dał kółko, wyciągnęłam matę i sie przejechałam, odczułam satysfakcję, później powiedziałam mamie, żeby cyknęła fotosy :D ... właściwy trening był wieczorem (3serie po 10 powtórzeń) dziś słodko czuję brzuch :D Legginsy kupiłam tu:

      http://allegro.pl/listing/user/listing.php?us_id=26371127&string=legginsy&search_scope=userItems-26371127

      maja podróby black milk, jakościowo są ok (100% lycra), niestety czas oczekiwania to ok miesiac, wysyłają z Azji. Mam od nich dwa wzory, te i z mięśniami z bannera, takie gatki nieźle cieszą :D

      Usuń
  5. Fajne kółko. Dobrze Ci idzie.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...