OBSERWUJĄ

czwartek, 18 lipca 2013

KOTLETY SOJOWE Z OKARY I ZIELONE SPAGETTI

Jak obiecałam, wrzucam kotleciksy z okary!
Okara nadaje się idealnie na kotlety, jest lepka i nie potrzeba niczego żeby kotlety się trzymały (jajo, goń się!:D). Zrobiłam dwie wersje: zieloną z: pieczarki, cebula, brokuły, tymianek, pieprz, sól, świerza pietruszka (garść),
oraz czerwoną z: pieczarki, cebula, papryka czerwona, bazylia, pieprz, sól,
świerza pietruszka (garść),

Okara to pozostałość ze szklanki soi, wychodzi ok 10 sredniej wielkości kotletów, brokuły, pieczarki, papryka po ok: 150g



wersja zielona





odsączamy tłuszcz




wersja czerwona:



Zielone spagetti, jako makaron występuje zielona cukinia ze spiralizera, sos to: zblendowany pomidor, podsmazona na patelni cebula, papryka i pieczarki (zostało z kotletów ;)
Posypałam gomasio (prażony sezam na patelniu) z chlorellą (sama zrobiłam :P)

Gomasio z chlorellą




jak widac, nawija się jak normalne spagetti :)


POZDRAWIAM

HM ;)

1 komentarz:

  1. Cześć :)
    Ze względu na tematykę Twojego bloga, chciałabym Cię zaprosić do udziału w dietetycznym konkursie z okazji urodzin mojego bloga :) http://redandpale.blox.pl/2013/07/Konkurs-6-te-urodziny-bloga.html
    pozdrawiam :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...