OBSERWUJĄ

wtorek, 23 lipca 2013

POTRZEBUJE HARLEYA NA WOODSTOCK :d

Przebieranek ciąg dalszy :D

Wczoraj zrobiłam wielką selekcję w szafach, szufladach, koszach i pudłach.
Powody byly dwa, pierwszy to fakt, ze wyjezdzam do Kanady i chciałam część ciuchów sprzedać co robiłam przez pewien czas, niestety niewiele sprzedałam :D Więc oddam je do caritasu.

Drugi powód to taki, ze brakowało mi miejsca, a trzymam ciuchy sprzed 10 lat!Idiotyzm:]
Czuję się o wiele lepiej, tak jakbym zrzuciła te ciuchy z siebie, kilkanascie kilogramów mniej balastu plus 100 pkt do zerwania z materializmem (heheh, do tego mi daleko :P).

W kadzm razie, załączone spodnie zabieram do Kanady bo bedzie w nich ciepło :D

A swoja drogą ten wyjazd to totalne wariactwo, język znam dramatycznie słabo (może w końcu sie poduczę), jestem spłukana, mam ledwo na bilet, w dodatku ze wsparciem rodziców:]
30 na karku, a ja takie rzeczy wyprawiam, kiedyś dorosnę, jak sądzicie?

Wyjazd to ryzyko i mam obawy, ale z drugiej strony ludzie mówią, zę kto nie ryzykuje ten nie zyskuje, a ja nigdy na taką skalę nie ryzykoweałam. 

Czas pokaże, jeśli mi sie wszystko ładnie poukłada to pewnie na blogu pojawi sie nowy dział z fotami ze zwiedzania :D Ciekawe ile razy jeszcze zmienię profil tego bloga?...albo nie, ustalmy od razu, ze profil jest śmieciowy bo i tak wrzucam tu prawie wszystko na co mam ochotę :)






a to moje wory ciuchowe i papier toaletowy w tle, jaka artystyczna kompozycja :P


POZDRAWIAM

HM ;)

10 komentarzy:

  1. Widziałam kiedyś na twoim blogu sporo niezłych sakro-kiczów, jezusów itp. (uwielbiam takie klimaty:). Te ciuchy też poszły do Caritasu? Ciekawe, jak zareaguje siostra, która będzie je sortować?:D

    zawsze możesz dodać nowe karty tematyczne na górze bloga, będzie przejrzyściej, jak oddzielisz trening, stylizacje, dietę i zwiedzanie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehhe, nieeee cały czas miłuję ikonografię i czerwieniejące moherowe berety, które stawiają znak krzyża na widok takiej koszulki :D Te biorę ze sobą :)Z kartami to dobra myśl, tylko jeszcze nie ogarniam jak można by tam zrobić takie zakładki żeby posty były rozwijalne, a nie wszystko ciągiem :D

      Usuń
  2. Odważna z Ciebie dziewczyna! Życzę udanej wycieczki :)
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. tak się kończy "zespół zbieracza", nie mylić z "zespołem Downa" :P

      Usuń
  4. Też mam 30 na karku i wyjechałam do Londynu, fakt nie sama...ale kto nie ryzykuje ten nie ma...uczę się języka na miejscu i już po kilku miesiącach wiem więcej niż po 4 latach nauki w ogólniaku- gdzie moja nauczycielka wolała jeść pączki niż nas czegokolwiek uczyć, a jak był egzamin to dawała nam swoje testy ze studiów bo była za leniwa by cokolwiek samemu zrobić:D masakra!! :D :D :D :D
    wyglądasz bajecznie a cyckonoszem można komuś wydziobać oczy jak się będzie patrzył na piersi zbyt długo i intensywnie;-) ogólnie masz agresiv look i świetnie ci w nim:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki za wsparcie, ludzie mówią, że dam sobie radę ale i tak się cykam, znacznie lepiej usłyszeć coś takiego od osoby, która cos takiego przezyła!...z reguły nie mam nic przeciwko jak faceci patrzą sie w cycki, niestety niewiele przed sobą nosze to i lookow jest mało :D ćwieki sprawiają, ze sa większe, hell yeahhh, nie ma to jak złudzenia optyczne :P

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...