OBSERWUJĄ

czwartek, 11 lipca 2013

PRZYJEMNE Z POZYTECZNYM - TANIEC JAKO TRENING ABS

Hej Dziewczyny, mam wesele w sierpniu (ciesze sie jedynie na myśl o winogronach bez ograniczeń :D). Stwierdziłam, ze w wieku prawie juz 30 lat warto nauczyć sie tańczyć?Jak sadzicie?Nieźle, co :D Z uwagi na to oraz przez reklamy (w trakcie insenity) programu Shauna T o hip hop ABS-ie postanowiłam zacząć ten program :D Ruszam w poniedziałek, razem z mamą :D Póki co robie insanity rano, P90x wieczorem no i teraz chyba bedzie kilka minut hip hop abs po południowej kawie :D O ile wyrobię siłowo i organizacyjnie :)

Musze Wam rzec, że mój taniec opiera się na dwóch pozach, pierwsza to "na motorniczego"(wyglada, jakbym non stop używała gwizdka w pociągu), druga poza to "na boksera", łatwo domyslec sie, że wyglądam jakbym biła niewidzialnego wroga...trochę dziwnie to wszystko wygląda w "tańcu" :)

Trzymajcie za mnie kciuki, mam nadzieję, że mama nie umrze ze śmiechu patrząc na mnie :D




POZDRAWIAM

HM ;)

2 komentarze:

  1. hehe, na motorniczego na przemian z na boksera. uśmiałam się :DD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. heheh, uśmiałabyś sie jakbyś to zobaczyła :D Życie po takim doświadczeniu nie jest już takie samo :D

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...