OBSERWUJĄ

wtorek, 9 lipca 2013

SERNIK MALINOWY

Hej, zrobiłam sernik malinowy, wrzucam foty. Standardowo spód zrobiłam z namoczonych przez 20 minut daktyli (1 szklanka) i wiórków kokosowych (1 szklanka). Masa to kasza jaglana i tofu (domowej roboty) jak w przypadku tego sernika. 


soja moczona przez noc (pozycja nr 1 każdego wegana, który nie lubi przepłacać w sklepach :P)


tofu zrobione z mleka sojowego (mleko zrobione z moczonych powyżej ziaren soi)


ugotowana kasza jaglana


spód: 1 szklanka moczonych przez 20 min daktyle i szklanka wiórków kokosowych



sernik posypany karobem (może być kakao) i udekorowany malinami


POZDRAWIAM 

HM ;)

8 komentarzy:

  1. Oj musze sróbować bo wygląda super smacznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Twój pomysł na spód do ciasta bardzo mi się spodobał, wypróbuję!

    Justyna, www.kiszkimarszagraja.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest słodki, powinien smakować :)

      Usuń
    2. Zrobiłam... :) spód to miks wiórek, daktyli i odrobiny nerkowców i migdałów, ciasto to tofu zmiksowane z jagodami i odrobiną masy migdałowej powstałej przy produkcji mleka ;) siedzi w lodówce, wrzucę na bloga niebawem ;-)

      Usuń
    3. heheh, super :D każdy dodaje swoje trzy grosze i dobrze :D Brzmi kozacko, wrzucaj szybko, poślinie sie do ekranu bo juz dawna nie robiłam ciacha :D

      Usuń
    4. http://kiszkimarszagraja.blogspot.com/2013/07/borowkowy-tofurnik-na-surowym-spodzie.html proszę bardzo. Pardon, borówkowy! ;)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...