OBSERWUJĄ

piątek, 12 lipca 2013

SPAGETTI ROŚLINNE - SPIRALIZER

Hej Dziewczyny, w końcu udało mi sie użyc spiralizera. Moja pierwsza próba nie powiosdła się (OCZYWIŚCIE :])bo chciałam zrobić spagetti z bakłażana, wydawało mi sie że bakłażan i cukinia sa bardzo podobne. Jednak okazuje sie że cukinia jest o wiele twardsza niz gąbczasty bakłażan, halooooo:) Później go zgrillowałam, do czego nadaje się wyśmienicie!. 

Pierwsze spagetti z cukini udało się całkiem dobrze.






odpady po krojeniu (zjadłam na surowo :D)



dzięki temu urządzeniu mozna zrobić ciekawe warzywne kluchy, nadają sie warzywa twarde, marchewka, burak etc etc



 kształtny marchewkowy odpad 


  z marchewki i cukinii zrobiłam spagetti

  
 a tu sos zrobiony z cebuli, bakłażana, pomidorów, papryki


POZDRAWIAM 

HM ;)

8 komentarzy:

  1. Fajne urządzenie :) Spagetti pysznie wygląda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i było pyszne aczkolwiek z prawdziwym spagetti łaczy je tylko nazwa :)

      Usuń
  2. wow, jaki zajebisty gadżet! nie słyszałam o czymś takim. rozumiem, że to dla witarian, tak? ale zastanawiam się, czy takie warzywne spaghetti można zblanszować tudzież podgotować?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. taki gadżet jest dla kazdego, to co powstaje to długie warzywne kluchy, można to nazwac sałatką, można spagetti, co kto lubi:)Witarianie zjedzą takie "spagetti" na surowo, ale nie widzę żadnych przeciwskazań żeby blanszowac, podgotowywac czy nawet podsmażać na patelni (jesli ktoś poddaje obróbce termicznej jedzenie). Ja sama ciągle jeszcze to robię. Spiralizer/tarka spiralna ma za zadanie pokroić po okręgu surowe warzywko lub owoc, co sie z nim dalej dzieje to juz kwestia kucharza :)Nikt nikomu w gary nie zagląda :)

      Usuń
  3. a ja mam pytanie: skąd pomysł na nazwę i logo bloga?;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. heheh, postaram się odpowiedzieć skrótowo: Hard menstruation polish streets to nazwa, którą sobie wymyśliłam obserwując polskie społeczeństwo. Twarda rzeczywistość, którą widzimy na ulicach i w telewizji, polityków, którzy inspirują do homofobii, nienawiści i zaściankowości, zamknięte umysły, które blokują rozwój tego kraju. Hard menstruation to metafora takich zachowań. Linie papilarne to symbol tego, że żyję w tym własnie społeczeństwie chociaż staram sie nie przyczyniac do takiego stanu rzeczy jaki obserwujemy. To tak najkrócej :)

      Usuń
    2. ...aha, menstruacje mam śladowe i bezbolesne od zawsze :P

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...