OBSERWUJĄ

czwartek, 8 sierpnia 2013

AKCJA KOBIECE SYLWETKI

Hej Dziewczyny!Mokah wpadła na rewelacyjny pomysł, postanowiła wraz z trenerem personalnym Albertem Kośmiderem stworzyć poradnik dla dziewczyn chcących poprawić niedoskonałości swojej sylwetki. Zostałam wdrożona do programu i opisana jako odwrócony trójkąt (sylwetka nr 8). Wiele dowiedziałam sie odnośnie tego co powinnam dalej robić z treningiem. Jestem niezmiernie wdzięczna za wskazówki dotyczące mojej figury. Wszystkim dziewczynom mającym problemy z korekcją poszczególnych partii ciała polecam tę akcję. Polecam całą stronę Mokah i Alberta bo ciekawie gawędzą ;)



POZDRAWIAM

HM ;)

10 komentarzy:

  1. jak milo, że wspomnialas o akcji na swoim blogu :)
    :*

    dziekuje za zgloszenie do akcji :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no wiadomka, trza mądrze robić treningos :)

      Usuń
  2. Bardzo dziękuję Ci za miłe słowa i przeserdecznie pozdrawiam ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witojcie HM:P Popatrzyłam, rozwiązałam, jestem 5 tka:P Prostokąt kurna :D Mam mniej żreć;P jakieś 1000kcal mniej...
    Pzdr!
    Gaju

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. spoczko, dasz radę w swoim czasie, oby jak najszybciej :D do wakacji będzie git :)

      Usuń
    2. A relacja z Woodstoku będzie ? :))

      Usuń
  4. moim zdaniem najlepszą sylwetką jest 'jabłko' :)
    ciekawie tu! obserwuję

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...