OBSERWUJĄ

poniedziałek, 12 sierpnia 2013

GDZIIE JEST WALLY?

Hej Dziewczyny, kolejny nudny dzień w biegu, oczywiście na trening zawsze znajdzie sie czas, tym bardziej że poniedziałek to nowy tydzień i zawsze jest cos co chcę poprawić w treningu lub diecie :)
Ostatnimi czasy trenuję razem z bratem, który ma jak widac dużo bardziej zaawansowane efekty sylwetki, mozecie sie pojarać :P


z mamą w tle :P











okołotreningowe wygłupy :D





jak widac kot nic sobie nie robi ze zdjęć, które nie dotyczą jej :D


a ta Pani wygląda genialnie!!!Piękna sylwetka i wiele pracy!


A TO BO MI SIE ARIELKA PODOBA W TAKIEJ WERSJI :)


POZDRAWIAM

HM ;)

6 komentarzy:

  1. Ha ha :D zdjęcie z koniem wymiata!!
    Tak więc koniu bardzo ładnie wyrzeźbiony, ale kłaczki przysłaniają to i ówdzie;-P
    Kotek liżący się nie wiadomo gdzie z rozkraczonymi nogami:D haha:D i jakaś śliczna Pani Blondyneczka przy owocach:D
    Bajer są te fotki:D :D
    A Ty wyskoczyłaś spod prysznica, żeś taka mokra?
    :D :D :D :D
    Mega pozytywnie, potrenowałabym z wami, bo ja tak codziennie sama sobie trenuje:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. heheh, nom na blogu przewinęli sie wszyscy z chaty poza tatuśkiem :D Blondyna to moja mamita :D Tez trenuje i też jee to samo co ja :D Brat nie chce sie ogolic nawet żeby zobaczyć swojego ABS-a...nie znaczy że nie będe go dalej o to męczyć :P

      Ja wyglądam tak co rano, po insanity :D Trening z kimś jest łatwiejszy bo druga osoba Ci mobilizuje i przeciez nie mogę być gorsza od swojego młodszego brata, halooooo :D Nie zmienia faktu, ze trening nawet samemu jest znacznie lepszy niz brak treningu, SIŁA!!!:D

      Usuń
  2. Ostatnio też wróciłam do Insanity, Szon Ti- dał mi ostro w kość:D w dniu następnym ledwo chodziłam, ale zakwasy minęły już w dniu kolejnym i mogłam trenować dalej:-)

    Po co trenować jak się ma taki dywanikiem z kłaczków, który przysłania cały efekt?;-) nie no...patrząc z drugiej strony- to jest w jakiś sposób sexi:-) Pozdrowienia dla Konia :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehehe :D wszyscy mu to mówią, widze,że zaczyna sie powoli łamać :D Koniu pozdrawiam równiez ;)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...