OBSERWUJĄ

piątek, 9 sierpnia 2013

LODY BANANOWO-WANILIOWE

Hej Dziewczyny!Jest ciepło więc wszyscy szukają sposobów na schłodzenie. Ostatnio wrzucilam prosty przepis na kawe mrożoną. Jako, że uwielbiam rzeczy, które są w wykonaniu proste, do tego zdrowe i słodkie to dziś wrzucam równie prosty i szybki przepis na lody bananowo-waniliowe. 

Do wykonania potrzebujemy:

1 zamrożony banan (ja przed mrożeniem dzielę go na 6-7 kwałków, łatwiej go wtedy przechowywac w zamrażarce i później blendować),
ok 100-150 ml mleka sojowego waniliowego z biedronki (wczoraj czy przed wczoraj robiłam z czekoladowym:),

Wyjmujemy banana z zamrażarki, czekamy z 5 min żeby trochę zmiękł, wrzucamy do blendera, zalewamy mlekiem i blendujemy, konsystencja lodowa (w zależnosci od tego ile mleka wlejesz, 150 ml da konsystencję szejkową, jak w MC Donaldsie, taką akurat lubię najbardziej...konsystencję, nie Mc Donaldsa :P). Smak bananowo-waniliowy, temperatura - zimna :D Na wierzch wrzucamy ulubione owoce, możemy polać równiez odrobiną syropu z agawy jak ja uczyniłam :).

Lody są pyszne, zdrowe i szybkie w wykonaniu,a co najwazniejsze bez barwników, aromatów i innych smieci, które w jedzeniu ze sklepu az pływają (nawet mrożonki mrożą z jakimiś syfami, yszzz:/).



POZDRAWIAM

HM ;)

2 komentarze:

  1. Bajer taki szejko-lód:-) muszę blender kupić, bo chce tyle rzeczy zrobić, a jest mi potrzebny sprzęt ciężki :P

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...