OBSERWUJĄ

czwartek, 15 sierpnia 2013

MOTIVATION MIX!

Hej dziewczyny!Jak wiecie od dłuższego czasu drążę temat treningu i diety. Pisałam o tym wiele razy. Nigdy jednak nie wspominałam o innych aspektach poprawiających jakość życia (woda, sen, relaks). Dziś wrzucam Wam i sobie graficzne formy motywacji!(taka forma chyba najlepiej do nas trafia)

Od ponad roku kieruję sie tym co zawarte jest w zdjeciu poniżej i w pozostałych fotach, moge z czystym sumieniem napisac, ze to działa! :D






















tu macie ranking, jaka woda butelkowana jest "najzdrowsza" (choć lepiej napisac najmniej trująca:).
Ja jeszcze nie dorobiłam sie filtru osmotycznego do oczyszczania i mineralizacji wody (blokował mnie też wyjazd do Kanady) ale to wydaje sie być najsłuszniejsze rozwiązanie. 
jesli kogoś to interesuje to zgłębiajcie temat, ja pewnie niebawem napisze co nieco odnośnie wody :)








Zwróćcie uwagę, ze nie powinno sie łączyć tradycyjnego kotleta ze skrobią, np ziemniakami, ryżem kaszą. Ogólnie nie powinno łaczyć sie białek z węglami, jak to ładnie poniżej opisano. Znam kilka osób, które nie łączą tych pokarmów z dobrymi rezultatami. Ja oczywiscie też tego nie robię, wiec zachęcam do wypróbowania tej metody :)





Ponizej macie wykaz najskuteczniejszych antyoksydantów (zwalczają wolne rodniki, które są główną przyczyną starzenia sie organizmu i przyczyniaja sie do rozwoju wielu chorób, głównie raka). Jak widac jagody brazylijskie Acia przodują...to napawa mnie dumą, gdyż jak trenowałam capoeire to dostałam apelido (ksywe) Cabocla. Cabocla to prymitywny lud, który ma zwinne nogi i rece bo utrzymują się ze zbieractwa jagód acai, które rosną na drzewach :D. Swoją drogą wszyscy sie nabijali, ze dostałam ksywę po ludzie prymitywnym ale ja zwracałam uwagę, zę mają zwinne kończyny, co w capo jest kluczowe, zwłaszcza nogi :D













Pewnie wiecie, że wszystko co zjeemy jest w pewnym stopniu zatrute, tak tak nawet moje ukochane warzywa i owoce. Na szczęście jeśli chodzi o poziom zanieczyszczenia warzyw i owoców jest on znacznie mniejszy (rzędu 150%) niż pokarmów ogólnie ptzetrzorzonych i paczkowanych. Ogólnie bilans zjadania warzyw i owoców i tak wygląda dobrze, coś w końcu musimy jeść, a do breatharianizmu jeszcze mi daleko :P

W każdym razie istnieje ranking warzyw i owoców, które sa bardziej i mniej pryskane chemią.
Wykaz poniżej!





...w przyszłości bardziej zainteresuje sie stosowaniem ziół, naczytałam sie juz wielu dobrych opinii odnośnie poprawy kondycji organizmu przy stosowaniu ziół. Temat jest ciekawy i bede musiała go ogarnąć. Wnioskami oczywiscie się podzeiele, ale to kwestia następnego sezonu dopiero :)



"tęcza zdrowia" każdego dnia powinnismy zjadac jakąś część warzyw i owoców w różnych kolorach



i oczywiscie ukochane szejki :)
Musze sie poprawić bo zielonych pijam mało :]




W końcu znalazłam graficzna wersje wykonania lodów bananowych, niepotrzebnie sie słownie produkowałam we wczesniejszych postach, hehhe oto i cała filozofia :)









Mam nadzieję, ze znajdziecie tu coś dla siebie, to prawdziwa skarbnica wiedzy!

POZDRAWIAM

HM :)

9 komentarzy:

  1. Fajne inspirujące grafiki:-) niektóre bardzo artystyczne, jak ułożona owoce kolorami dające efekt tęczy:D piękne!!

    OdpowiedzUsuń
  2. aleś tego naładowała! z tego wszystkiego wyłapałam tyle, że trzeba było jeszcze pospać zieeeeew:)
    może zrobisz swoje własne motywujące grafiki? co byś w nich umieściła najbardziej "twojego"?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ...pierwsza fota, ogarnia najważniejsze założenia "Słońce, woda, relaks (w tym też sen), powietrze,trening,dieta" z tym się utożsamiam, reszta grafik to rozwinięcie tych zagadnień, plus rady jak uniknąć pewnych problemów :)...ale faktycznie może pokuszę się o swoja grafikę :D

      Usuń
  3. wow to sie przylozylas do tego wpisu!!

    duzo cennych informacji dziekuje :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. proszę, info jest tak dużo, że z pewnością można znaleźć coś dla siebie :)

      Usuń
  4. Fotki bardzo motywujące i dające sporo do myślenia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się, odpowiednie odzywianie jest bardzo wazne, od tego zalezy nasze zdrowie, kondycja i samopoczucie, kiedys myślałam, że te naciski są przesadzone ale okazało sie w praktyce, ze nie! :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...