OBSERWUJĄ

środa, 21 sierpnia 2013

PAIN & GAIN

Hej Dziewczyny!Mam już co raz mniej czasu, aaaaaaa!W weekend miałam wesele i nagrzeszyłam złym jedzeniem, moralniaka mam do dziś, yszzzzz. Będzie mnie teraz mniej, juz o tym wspominałam, skupiam sie teraz na wyjezdzie, mam jeszcze sporo spraw do załatwienia. W niedzielę na moralniaka obejrzałam sobie Pain&Gain, polecam ten film, jest to o dziwo prawdziwa historia, choć w trakcie filmu w to niedowierzasz, film nakrecony jest w zabawny sposób, wiec cały czas masz wątpliwości czy to wszystko się wydarzyło?Historia trzyma w napięciu i przez cały czas ciekawi Cię co dalej się wydarzy?Na pewno sie nie znudzisz!Oczywiscie bardzo pozytywnym aspektem sa trzy umięśnione męskie ciała i otoczenie siłowni :DDD Podobała mi się równiez dobra obsada filmu.


Poniżej trailer do filmu


profil mojego ulubieńca Dwayne Johnson

Marka Wahlberga też lubię, a jego klata wymiata :D.

Jeśli ktoś lubi Monka to występuje tam też Tony Shalhoub.











POZDRAWIAM

HM ;)

10 komentarzy:

  1. ale oni mają ciała...a te kobiety...ja pierniczę...czy oni są z wosku, czy to są ludzie? :O :O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ano są :D Można?Mooooożna! :)

      Usuń
    2. mozna ale jakim kosztem....cale życie człowiek poświęca się sylwetce a robaki i tak go wpierdolą :D
      nie no...fajne ciała
      chetnie film obejrzę

      Usuń
    3. równie dobrze, można rzec, że człowiek całe życie przesiedzi na kanapie, a dzieki temu robaki będą miały 10 razy więcej do wpierdalania :P

      Usuń
    4. uf dobrze,ze nie siedzę na niej zbyt często. :)

      Usuń
    5. "Można?Mooooożna!" :-) ja bym musiała mieć osobistego trenera, dietetyczkę i chirurga plastyka- wtedy bym się wpasowała w ich klimat :D

      w PL ten film przetłumaczono "Sztanga i cash" hahhahahah :P help!

      Usuń
    6. heheh to tak jak "Dirty dancing" jest "Wirujący sex" :D...wszystko można osiagnąc bez odsysania fatu tylko trzeba czasu, poza tym Ty akurat nie musisz na to narzekać :)

      Usuń
    7. hehehe, kanapa + piwo wróg nr 1...choć mmmmm, jakoś dobrze sie kojarzy :P

      Usuń
  2. Widziałam ten film wczoraj! Powiem szczerze, że nie wiedziałam, że to jest na faktach. Myślałam, że to będzie jedna z wielu głupich komedii a tu bum! :) Film jest na prawdę wgniatający w kanapę! czego ludzie nie zrobią dla kasy! Szok!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...