OBSERWUJĄ

sobota, 31 sierpnia 2013

SPORT FOREVER!TRENING PO 70 :)

Hej Dziewczyny!Wczoraj Gaju (miejsce na link do bloga :P) zapytała mnie czy "kazdy może osiągnac takie efekty" chodziło o trening kalisteniczny ale ja przedstawię Wam kulturystów. Zmotywowała mnie żeby opisac cztery osoby (a jest takich o wiele więcej!). 

Ernestine Sheperd, która zaczęła trenowac w wieku 56 lat, w tym momencie ma 75 lat, prowadzi treningi dla innych osób.

 

a to zdjecie wisi na lodówce mamy w ramach motywacji :D


Wanja Sjödin (aktualnie 76 lat)




Jeffrey Life (lekarz, aktualnie 75 lat)




Andreas Cahling (nie wiem ile ma lat ale na pewno jest po 70:)




jak widzicie można ZAWSZE zacząć!

POZDRAWIAM

HM ;)

10 komentarzy:

  1. hehe :D jak zaczęłam trenować po 30stce to w wieku 70 lat też tak będę wyglądać :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehehe, pewnie będziesz wcześniej, wazne żeby trzymac ciągle zbliżony efekt :0

      Usuń
  2. No i bosko :D:D ! Wiedziałam, że można liczyć na to, że zawsze coś wygrzebiesz mega motywującego:)
    Cholera mać, teraz to wstyd nie ćwiczyć ;>
    Pzdr,
    Gaju
    (tu miejsce na link mojego przyszłego bloga;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. heheh, czekam na uzupełnienie, pewnie obejrze dopiero zza oceanu, podbije Ci statyski z innego kontynentu :D

      Usuń
  3. kurczę... jesli to prawda i faktycznie ich zdjecia to naprawde podziwiam samozaparcia i wytrwalosci noi przede wszystkim pelnej sprawnosci !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oczywiście, ze to ich zdjecia, wpisz sobie w YT nazwiska :)

      Usuń
  4. Musę zmartwić. Pan Jeffrey Life (lekarz, aktualnie 75 lat) to sterydziasz. Proponuje starszym ludziom sterydy pod kontrolą medyczną. Właśnie tak zbudował swoje imperium- krowę dojną. Oczywiście przy tym zaleca ćwiczenia kulturystyczne każdego dnia. Dzień bez siłowni dniem straconym. Ale jego postura do siłownia +farmakologia. Codzienna dawka zastrzyków z hormonami daje mu obecny wygląd. Aż serduszko siądzie. Ja zachęcam do kalisteniki. Ten system ćwiczeń góruje nad siłownią i zapewnia kompleksowy rozwój całego ciała + tyćkę jogi dla utrzymania równowagi napięć powięziowych (miód na stawy i kręgosłup).

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...