OBSERWUJĄ

środa, 21 sierpnia 2013

SEXY STRIPTEASE AEROBIC BY CARMEN ELECTRA!

Hej Dziewczyny!Natknęłam sie ostatnio na striptiz aerobik prowadzony przez Carmen Electre. Wydał mi sie to bardzo ciekawe tym bardziej, że zawsze pociągał mnie pole dance, którego niestety bez rury nie da sie nauczyć!Tu mamy trening z podobnego gruntu:) Czytałam o treningu i ponoć osoby nieśmiałe, które mają problemy z sexem i samoakceptacją lepiej czuja sie po takich sesjach z Carmen. Wzrasta ich pewność siebie,a jak wiadomo w sypialni jest to niezbedny srodek :D Ja problemów łóżkowych nie mam (poza tym, że nie mam partnera :D) aczkolwiek pociąg do pole dance nakazuje mi zatrzymac trening Carmen Electry na kiedyś (na razie kończe druga turę p90x i pierwszą insanity). We wrześniu planuję rano robić Asylume i wprowadzić w dni wolne od pracy wieczorną siłkę, zobaczymy co mi z tego planu wyjdzie, miesiąc przeprowadzki wiec na pewno pojawią się jakieś nieprzewidziane zdarzenia losowe, które zakłóca mój trening. 

Niestety na YT znalazłam wersje czeskie, rosyjskie, a polskich nie było :)






są jeszcze inne filmy, które możecie sobie pooglądac :)





POZDRAWIAM

HM ;)

11 komentarzy:

  1. He he:-) kiedyś miałam z Shape płytę z Carmen Electrą :P ćwiczyłam z nią może z miesiąc :-) potem wywijałam:P znam te ruchy aż do dziś...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. heheh, to dobrze ja rac zej do tańca mam dwie lewe nogi :D

      Usuń
  2. Super, że jest to na youtube. Kiedyś miałam w planach kupić sobie cały zestaw płyt, bo w ogóle uwielbiam Carmen Electrę :)
    Tiaaa, dochodzą mnie słuchy, że mam kocie ruchy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. heheh, gratuluje!Ja na pewno kocich nie mam, heheheh :D

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. ano, muszę się nauczyć wdzięczyć i przymilać :D

      Usuń
  4. Przypomina mi modę na tzw. sexy dance, która panowała w warszawie jakoś krótko przed pojawieniem się szału na pole dance, ale chyba to nie moja estetyka. Sama chodziłam przez jakiś czas na taniec brzucha, co dziś bardzo procentuje w tańcu:) Poza tym mam mega słabość do dancehallu:D Nie mam pojęcia, jak one to robią, że nie łamią kręgosłupów tak wywijając tyłkiem:D
    A z wpływem na życie erotyczne to ciekawy wątek. Z jednej strony na pewno fajnie się dzięki temu odkrywa i akceptuje własne ciało, a z drugiej jednak (zwłaszcza w naszej katolickiej kulturze) są kobiety, które czują presję tak narzucanych standardów piękności (tu włącza mi się moja wewnętrzna feministka). Dlatego mam nadzieję, że dziewczyny robią to dla siebie i swojej przyjemności, a nie z kompleksów.

    OdpowiedzUsuń
  5. ...dancehall wymiata, ja ino oglądam taka jestem taneczna :]. W każdym razie kiedyś musze ogarnąc kwestie tańca bo zawsze mnie wkurzało,że tego nie umiem i się nie ucze.Lubię uczyć się nowych rzeczy i lubię jak ktoś mnie motywuje nawet gdy musi mnie do tego zmusić, od czasu do czasu.

    Co do sypialni bardziej zboczona juz nie moge być więc mi nic nie zaszkodzi:P. Co do kobiet z problemami to striptiz aerobic ma za zadanie walke z ich kompleksami i sprawienie, ze będą czuły sie pewne siebie. Nie sądzę, żeby jakas Pani była do tego zmuszana przez swojego faceta. Jeśli istnieje w związku przemoc (co dla mnie jest totalną abstrakcją) to zapewne ta druga psychopatyczna osobowość nie będzie sie interesowała tańcem, ta druga osoba i tak oberwie za byle co.

    Uważam, zę lepiej z kompleksami walczyć pracując nad sobą,a nie pracując na kanapie ze skrzydełkami z KFC, bo to na pewno nie bedzie mieć żadnych pozytywnych skutków, ani fizycznych ani psychicznych (jedynie pogłębi kompleksy). Z kolei taki aerobic da jakieś rezultaty w wygladzie fizycznym,a co za tym idzie dumę i komfort psychiczny z osiągniętych (ciężką pracą) rezultatów danej Pani. Oczywiście dodatkowy plus to powabne ruchy :)

    Osobiście jestem zwolenniczką pracy nad własną osoba i własnymi słabościami niż za głaskaniem żeby ktoś czasami sie nie spłoszył i nie zamknął w sobie. Czasami ludziom trzeba dać kopa w dupe, zeby sie ogarnęli...dziś zamiast tego otwiera sie fundacje mające za zadanie walczyć z rasizmem wobec otyłych bo rzekomo to choroba?A oni nie lubią jak sie z nich publicznie śmieją, jakby bez tego nie wiedzieli, ze są grubi? BZDURA :[ Lekarz, który powiedział, ze otyłość to choroba pewnie sam jest gruby, powinien uświadamiać tych ludzi, zę muszą sie odchudzać...nommmmm, ja jestem z tych oziębłych i szorstkich, poza tym patrze na ostateczny cel,a nie ciężką drogę, "no pain no fun":P. Wszystko co osiągnęłam i z czym walczę zawdzięczam ciężkiej pracy i to w nią wierzę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj, nie miałam na myśli sytuacji w której facet wysyła siłą swoją kobietę na naukę striptizu:) Nawet nie bardzo sobie wyobrażam takie coś o.O Ale interesuje mnie po prostu tocząca się dyskusja o tym, kto ustala standardy piękna i dla kogo mamy i chcemy być seksowne. Bo czemu Cosmo co miesiąc publikuje 75 sposobów jak zadowolić/rozpalić/zdobyć/utrzymać przy sobie partnera, a nie pisze, jak zadowolić siebie? Poza tym znam kobiety, które czują presję, ze strony takiego rozpowszechnionego wzorca piękna. Ale są też fajne przykłady, jak wspomniałam, sama widziałam na tańcu brzucha, jak kobitki się zmieniały w miarę poznawania swojego ciała i to jest bardzo fajne:) Taka już moja wada, że za bardzo się interesuję tym tematem i potem trudno mi skończyć:)
    Tak więc troszkę inny temat poruszyłaś, fajnie, że masz taką silną motywację i taki upór w dążeniu do celu. A co do otyłości - bez wątpienia to nie jest zdrowe.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wygląda zachęcająco, bardzo fajny pomysł na trening moim zdaniem (:

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...