OBSERWUJĄ

środa, 28 sierpnia 2013

TRENING I DIETA DLA MAMY lub 50+!

Hej Dziewuszki! Urwanie łba!Ogarnęło mnie szaleństwo pakowania, fucking shit, okazuje sie, że wsępne pakowanie jest o wieleeeeee za duze. Musze znów segregowac i za każdym razem jak coś odkładam do półki to ubolewam :]


Nom ale nie o tym miało być!
Pownieważ, jak wiecie wyjeżdzam to poza swoimi sprawami, musialam przygotowac wytyczne dla mojej mamy. Moja mama, regularnie ćwiczy (od 15 lat wykonuje swoje ćwiczenia na kręgosłup bo inaczej nie mogłaby chodzić :]). Dietę stosuje taką samą jak ja i tak długo jak ja (znaczy nie długo bo od marca :P). W każdym razie mama jest zadbana i fizycznie inna 56 latka mogłaby jej pozazdrościć (na blogu pojawiła sie u mnie tylko raz i to w tle, drugie zdjęcie, jak szpera z owocami :P).

Mama korzystała z mojego zapału i w zasadzie ja miesiącami ślęczałm przed netem i szukałam wiarygodnych źródeł dotyczących diety i treningu, a jej później opowiadałam całą esencję (często jednym uchem wpuszczała,a drugim wypuszczała, na szczęście jestem rodzinną męczybułą i dostałam przydomek dr Hous wiec powtarzałam jej sto razu, zeby skumała i zapamiętała :D).

Opracowałam dla mamy rozpiskę z dietą (w zasadzie tego czytac nie musi bo juz naturalnie tak postępuje, jednak wole żeby miała to na papierze w razie gdyby :)

Rozpisałam jej też trening gdyż mama jest teraz w dobrej kondycji (zimą miała duże problemy ze stawami, niestety ma RZS :/) wiec teraz może iśc dalej z treningiem i chce! Sport wszyscy mamy we krwi ;)

Stworzyłam również rozpiske z jej suplementacją witaminową, która wygląda u niej tak samo jak i u mnie (cóż też choroba autoimmunologiczna wiec i profilaktyka podobna, suplementacja pod wzmacnianie kości). mama juz ją stosuje od dawna, powód spisania, jak powyżej, jestem perfekcjonistka :p.

4 dokument to spis przydatnych linków do zakupów spożywczych.
To będzie dla niej wyzwanie bo internetu nie ogarnia :D

Jeśli któraś z Was ma sportish mame to możecie wykorzystać te materiały :P
Aha, tworzyłam wszystko z myśla o niej wiec może być tam kilka nazw sklepów z naszych okolic ;)

Aktualnie jestem na etapie treningu razem z mamą, wiec rano robię swoje Insanity, choc kilka dni miałam kryzys i cierpiałam psychicznie przez to :/ na szczęście juz wróciłam (to chyba przed wyjazdowy stres :])...wieczorami robimy z mama jej program. Musze Wam powiedzieć, że cardio dla mamy to nowośc i pot się leje z niej ostro, natomiast dla mnie było to takie śmieszniutkie :)
Z drugiej strony odłożyłam na drugi plan dietę i trening na rzecz wyjazdu i takie leciutki treningi na te dwa najbliższe tygodnie beda i dla mnie ok, natomiast mama zdąży sie wdrożyć w nowości.
zawsze trzeba ją trochę popchnąc do wyzwań.

Co do treningu 
Poniedziałek: cardio i ABS (można to podzielić na dwa treningi, popołudniu i wieczorem, lub od razu wieczorem razem, cardio trwa 25 minut, ABS podobnie),

Wtorek: trening z Mel B (trwa 1,5h) ale póki co to za dużo dla mamy wiec będzie ten trening dzielić na dwa, wiec będzie robić w poniedziałek i czwartek ten sam.

Sroda: joga, z tym nie będzie miała problemu bo juz te treningi zna i je cwiczyła (jogę z P90x, też robi połowe, czyli ok. 45 minut),

Sobota: pilates (Jenifer Kries) ten trening tez mama juz ćwiczyła i nie ma z nim problemu więc jest ok :)

W niedzielę to jak będzie chciała (lepiej byłoby sobie ten dzień odpuścić) mama o tym wie ale nie wiem czy sobie podaruje. Podejrzewam, ze zanim sie przyzwyczai do cardio i treningów z Mel B to będzie jednak odpuszczac :D Tak czy siak treningi jej sie podobają i jest podekscytowana. Mam nadzieję, ze dobrze będzie jej to wszystko słuzyć :)








1
2
CARDIO
FOCUS T25
Film 01
+ABS (Insanity Film 01)
3
BUDOWA MIĘŚNI (nogi, posladki, brzuch)
MEL B
4
ROZCIĄGANIE
JOGA 
(z P90X)
5
CARDIO
FOCUS T25
Film 02
+ABS (P90x
Film 01)
6
BUDOWA MIĘŚNI (nogi, posladki, brzuch)
MEL B
7
ROZCIAGANIE
PILATES
8  Odpoczynek lub lekki trening kręgosłupa ewentualnie trening taneczny HIP HOP 01
9
CARDIO
FOCUS T25
Film 03
+ABS (Insanity Film 02)
10
BUDOWA MIĘŚNI (nogi, posladki, brzuch)
MEL B
11
ROZCIĄGANIE
JOGA 
(z INSANITY)
12
CARDIO
FOCUS T25
Film 04
+ABS (P90x
Film 02)
13
BUDOWA MIĘŚNI (nogi, posladki, brzuch)
MEL B
14
ROZCIAGANIE
PILATES
15 Odpoczynek lub lekki trening kręgosłupa ewentualnie trening taneczny HIP HOP 02
16
CARDIO FOCUS T25
Film 05
+ABS (Insanity Film 01)
17
BUDOWA MIĘŚNI (nogi, posladki, brzuch)
MEL B
18
ROZCIĄGANIE
JOGA 
(z P90X)
19
CARDIO
FOCUS T25
Film 06
+ABS (P90x
Film 01)
20
BUDOWA MIĘŚNI (nogi, posladki, brzuch)
MEL B
21
ROZCIAGANIE
PILATES
22 Odpoczynek lub lekki trening kręgosłupa ewentualnie trening taneczny HIP HOP 03
23
CARDIO
FOCUS T25
Film 07
+ABS (Insanity Film 02)
24
BUDOWA MIĘŚNI (nogi, posladki, brzuch)
MEL B
25
ROZCIĄGANIE
JOGA 
(z INSANITY)
26
CARDIO
FOCUS T25
Film 08
+ABS (P90x
Film 02)

27
BUDOWA MIĘŚNI (nogi, posladki, brzuch)
MEL B
28
ROZCIAGANIE
PILATES
29 Odpoczynek lub lekki trening kręgosłupa ewentualnie trening taneczny HIP HOP 04
30
CARDIO
FOCUS T25
Film 09
+ABS (Insanity Film 01)













Jak widzicie lubię wszystko spisywać, zeby było klarownie, sobie dziś stworzyłam dokument z ewentualnymi pytaniami, które moge usłyszeć od celników. Oczywiście z opcją odpowiedzi i tłumaczenia. Znajac zycie to żadne z nich nie padnie, hehe przynajmniej mam komfort psychiczny, ze sie przygotowuję :)

POZDRAWIAM

HM ;)

5 komentarzy:

  1. popraw pułki na półki to dotrwam do konca wpisu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aaaaa, zawsze ten sam byk :] trzeba mi przypominać, dzięki ;)

      Usuń
  2. pierwszy raz trafiłam na bloga z tak "wyraźnym" tytułem hahah :> pozdrawiam i zapraszam do siebie shitforfit.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ...hehehe, twarda menstruacja puka do drzwi, ding ding dong :P

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...