OBSERWUJĄ

czwartek, 8 sierpnia 2013

TRENING POWRÓT!

Hej, po tygodniowej bibie woodstockowej (byłam jeszcze w Poznaniu, żeby sie ze znajomymi "pożegnać") pora na powrót do treningu. Jestem po trzecim treningu i trza przyznac,że zakwasy są. Sądzę, że za kilka dni będzie już po staremu. Powiem Wam, że po takim tygodniu endorfin, słońca i chilla miło jest wrócić do swojego ułożonego kalendarza. Dobrze jest zaczynac dzień od wody z cytryną, treningu i owoszejka, później ukochana kawka...no właśnie, jest gorąco więc piję teraz mrożoną, zainspirował mnie Woodstock, gdzie taką sprzedawali 
(choc czesto latem pijałam mrożoną).

Przepis jest bardzo prosty, wlewasz do szejkera mleko z lodówki, u mnie sojowe z rossmana, wrzucasz kilka kostek lodu (ja wrzuciłam 10) wlewasz filizanke kawy (u mnie bezkofeinowa) dobrze zamykasz, chwytasz mocno i potrzasasz. Jak nie słyszysz juz uderzania kostek lodu o szejka wlewasz do szklany . Dodatkowo wrzucam jeszcze 4 kostki lodu bo lubie jak pływają :)

Do tego słomka i welcome California! :D






POZDRAWIAM

HM ;)

2 komentarze:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...