OBSERWUJĄ

poniedziałek, 2 września 2013

KALISTENIKA - KOLEJNE LEKTURY!

Hej, jak wiecie zaczęłam interesowac sie kalisteniką, póki co moje zainteresowania ograniczają sie do literatury (za duzo na głowie). W Kanadzie mam zamiar wprowadzić trening w życie, tym bardziej, ze bede miała mniej czasu, a treningi dla początkujacych sa krótkie. 

W ogóle nie wiem jak to tam będzie wygladać, wiem że chce robić cardio (pewnie Asylum) no i dodatkowo trenowac w kierunku kali, zobaczymy na miejscu co z tego wyjdzie. Póki co mam Wam do polecenia kolejną ksiażkę o treningu kalistenicznym "Nagi Wojownik" autorstwa Pavela Tsatsouliniego. Autor napisał równiez dwie inne ksiazki o rozciąganiu "Super Stawy" i "Rozciąganie Odprężone". "Nagiego Wojownik" można znaleźć po polscku w necie, jeśli chodzi o dwie pozostałe pozycje to znalazłam jedynie w wersji ang, wiec póki co leżą na dysku nie przeczytane :)





POZDRAWIAM

HM ;)

1 komentarz:

  1. Nagi wojownik jest naprawdę fajny. Niewiem czy Aytor naprawdę służył w służbach specjalnych ZSRR i USA, ale zaprezentowane ćwiczenia są bardzo ciekawe. Polecam.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...