OBSERWUJĄ

niedziela, 15 września 2013

KLIK KLIK FROM CANADA :D

Hej Dziewczęta!Jestem juz na miejscu, zawitałam w czwartek o 22, od tamtej pory zdrowieję, gdyz przed samym wylotem się przeziębiłam i to hardcorowo!Czytałam kilkakrotnie o różnych wypadkach losowych w zwrotnych momentach, np: przed dużą wyprawą samolotową!Moja podróż wyglądała jak w Kac Vegas, co krok to gorzej!To strasznie długa i mrożąca krew w żyłach historia, więc ją pominę :P

To co powinno Was interesowac to fakt, że mieszkam 100 m od sklepu z organiczną żywnością :D Plant Organic, sklep jest cudowny, a ceny niektórych produktów znacznie niższe niz w Pl, np za kilogram ORGANICZNYCH bananów płcisz 2 dolce, czyli 6 pln. W Polsce za 1kg bananów płacisz 15 pln :(  Oczywiście są wszystkie produkty, króre zjadałam w PL, teraz tylko musze ogarnąc sie z kasą żebym na to miała :) za dwa tgodnie kumpel, do którego przyjechałam zmienia mieszkanie na dom, ze znajomymi, będzie Halloween w ogródku :D Będzie z nami mieszkał równiez husky Nero :D
Super pies tylko strasznie w aucie się ślini, na razie wrzucam pierwsze kilka foteczek, które zrobiłam, póki co skupiam sie na tym, zeby pozbyć się kataru i odzyskać głos bo gadam basem :]

Królik zmusił mnie do wyjęcie aparatu :)








koszulka z Woodstocku 2013 zawędrowała do Kanady :)
Polak dumnie nosi :)





zejście do metra


POZDRAWIAM

HM ;)

13 komentarzy:

  1. Wow królik :D he he :P amerykański królik ;-) w jego oczach widzę flagę amerykańską :P

    a reszta zdjęć świetna!- zastanawiałam się co u ciebie i jak podróż:-)

    fajne ceny są w PL...ostatnio byłam tam i chciałam sobie kupić odżywkę do włosów z Dove kosztowała 11zł, a w UK 1.35 czyli mniej niż 7zł o co chodzi??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ...co z tą Polską :P na razie jestem jeszcze czasowo nie przestawiona, wszystko jest nowe i mam dużo do oglądania w ostatnich dniach ciepła. jak będzie spokojniej to będę cześciej, póki co jestem pod bardzo dużym i pozytywnym wrażeniem :)

      Usuń
  2. Jest wreszcie jakaś fotorelacja :) !
    :P
    Pzdr,
    Gaju

    OdpowiedzUsuń
  3. ...hehheh, Ty akurat znasz całą historię, ze szczegółami :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;) Ale ŻEM zdjęć nie widziała ;))

      Zdrowiej!

      Usuń
  4. kurczę, jakoś przegapiłam te posty zapowiadające wyjazd do Kanady (ale Ci fajnie!!!) :) I z koszulki woodstockowej i krótkich gatek wnoszę że w dodatku ciepło ;) Baw się dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  5. 15zł za kg bananów? dobre dobre :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale super :) Poproszę o więcej foto rilejszyns from Kanada :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wrzucę, jak będzie spokojniej, na razie walcze z przeziębieniem, poznaję milion ludzi i załatwiam trochę spraw :)Poznaje miasto:)

      Usuń
  7. 3 m-ce wakacji? Czekam na zdjęcia i relacje (:

    OdpowiedzUsuń
  8. no no no:) fajnie się zapowiada. co tam będziesz robić tak właściwie? piszesz, że "historia mrożąca krew w żyłach" a potem ją pomijasz, no weź tak nie rób, bo najpierw zaciekawiasz, a potem lipa:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehehe, to serio długa historia :) poza tym to było dawno temu :P

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...