OBSERWUJĄ

czwartek, 5 września 2013

KONIEC SEZONU - POCZĄTEK SEZONU! WIELKIE ODLICZANIE CZAS START ! 7DNI AAAAAA!!!

Hej Dziewczyny!Za tydzień o tej porze bedę gdzieś nad oceanem, shit ale stres! Pozostał 7 dni w PL, boję sie okrutnie!Po raz ostatni zapewne arzucam moje owocowe zakupy, jak widzicie sezon cały czas trwa, powoli zaczyna sie zazebiać z sezonem jesiennym, jak widzicie na fotach u mnie juz dynia dojrzewa, pewnie jej nie zjeem ale mamuska zapewne tak. A wiec niezmiennie jestem nudna, owoce, warzywa, trening!!!Yeahhhh







no i trochę tłuszczy w postaci pysznego ciasta orzechowo-rodzynkowo-migdałowego (te migdały to dla mnie grzech, mam średnią tolerancje wiec nie powinnam spożywac cześciej niz raz na 4 dni, a pewnym jest, ze jutro to samo ciasto też snonsumuję:]) Do tego kawa bezkofeinowa, chociaz to!
Cały czas czuję otaczające nas trucizny oraz te które sobie sama aplikuję, do pełnej resocjalizacji daleka droga!



POZDRAWIAM

HM ;)

11 komentarzy:

  1. Będzie super!
    powodzenia ;)czekam na relacje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak będę na miejscu to na pewno się o tym dowiecie ;)

      Usuń
  2. Jak będziesz leciała to może przyda się to Twojej Mamie :D Będzie Cię miała na oku całą drogę ;P
    Fajna zabawa :P

    Pzdr,
    Gaju

    http://www.flightradar24.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. ale ci zazdroszczę tego wyjazdu:) będzie cudnie:) maliy<3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wszyscy tak mówią, a ja sie stresuje, ze mnie celnicy nie wpuszczą i zaraz wrócę :O

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Kanada, jeszcze dzis mi mama zaczęła jakieś swoje porąbane sny opowiadać, ze dziadkowie jej sie śnili, jakbym mało się bez tego stresowała:(

      Usuń
    2. Ooo, a na długo? Na stałe? Masz tam rodzinę czy jedziesz na wakacje? (:

      Usuń
    3. na razie na wakacje, na 3 mc :) Jade do kumpla

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...