OBSERWUJĄ

środa, 4 września 2013

LAMENT Z POWODU FAKE METAMORFOZ, TFFF :D

Witam Was Dziewczeta!Jak pewnie nieliczne (ale jakże cenne!) grono odwiedzających mnie regularnie zauważyło, rzadko zdarza mi sie komentowac jakieś publiczne wydarzenia. W sumie jestem dość leniwa w postach i czesto odsyłam Was do źródła informacji, które znajduję (wrzucam linki) sama nie wiem czy to dobre czy nie?Nie mam też wiele czasu na szperanie po blogach, wchodzę na nieliczne, od czasu do czasu. Zrobiłam tak 2-3 dni temu i od tamtej pory widzę na FB czy fit blogach narzekania na fałszywe metamorfozy. Zajebiście mnie to dziwi bo przeciez co z tego, ze ktoś zrobił fake, zeby coś udowodnić (w sumie to nie wiem co?). Czy fakt, ze jakas laska odchudziła sie w phostoshopie w 15 minut świadczy o tym, ze sport i zdrowe jedzenie są nic nie warte i nie ma sensu w to inwestowac?WTF??Jak ktoś szuka powodu,z żeby nie ruszac dupy z kanapy to go znajdzie!Ta cała wrzawa nasuwa mi jedynie takie wnioski. Są całe rzesze ludzi, którzy trenują, zdrowo jedza i ciesza się tym!Jest też częśc osób, która próbuje zachęcić do sportu i diety innych (w sumie ja też). Nawet jeśli laska wyszczupliła się w PS to co z tego?Udowodniła, ze gdyby wazyła mniej wyglądałaby o niebo lepiej, choć nie wiem czy sie wyszczupliła czy pogrubiła, ponoc jakaś instruktorka fitness (nie chce mi sie wierzyć, że instruktorka mogłaby ostrzegac ludzi przed fitnesem, bo to zdjęcie własnie tak zostało odebrane). 

Może przesłaniem miało być to żeby nie patrzeć na czas dążenia do cel?!Oczywiscie zgadzam sie z tym, nie możemy sobie narzucać, ze w 3 mc czy 6 mc osiągniemy takie same rezultaty jak jakas laska ze zdjecia. Kto trenuje regularnie sam doskonale o tym wie, patrzac na czas zmiany swojego ciała. Ja straciłam 6kg, a trwało to 10 miesiecy regularnych treningów, w dodatku efekty pojawiły sie dopiero po restrykcyjnych zmianach zywieniowych (a jadłam zdrowo jak na zwykłożercę). Kazdy będzie miał inne efekty, zależy to od wielu czynników, chociazby co kryje się pod Twoim tłuszczem?Są osoby, które mają go dużo,a jak go spalą to jest tam kawał mięśnia bo w dzieciństwie i młodości sporo się biegało. Sa też tacy, którzy na w-f, w szkole nic nie robili bo przynieśli zaswiadczenie od alergologa, ze mają alergię na pyłki traw czy inny wyimaginowany syf, tacy musza mieśnie zacząć budować i ich metamorfoza potrwa 2 razy dłuzej, jak nie lepiej. 

...nom, ostatecznie ta afera, poruszyła mnie na tyle, zeby napisac kilka słów od siebie :D

Wrzucam Wam równiez pogadanke, Banana Girl (może ją znacie?). Te z Was, które wiedzą czym jest 811, musza ją znać, obejrzyjcie sobie bo dobrze gada, dać jej banana :)


Jeszcze jedno, jest grono ludzi, którzy znaleźli sposób na zdrowie i fit wygląd.
Ja jestem jeszcze świerzakiem w tej materii, ale wiem, ze wkońcu jestem na dobrej drodze ;)
Mimo wszystko jest to łatwe, trzeba tylko determinacji :)

POZDRAWIAM

HM ;)

2 komentarze:

  1. o właśnie. też zauważyłam niezwykłe poruszenie tymi fałszowymi metamorfozami, jakby to był koniec świata. i zawsze zastanawiałam się co z tego, że jest paru oszustów? mam teraz obsesyjnie wpatrywać się w "przed" i "po" żeby znaleźć jakiś fake i triumfalnie stwierdzić że jednak się nie da? Czemu to ma służyć?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ...to jest bardzo proste, jak ktoś szuka powodu do nic nie robienia ze swoim ciałem to go znajdzie. Ta akcja z tymi metamorfozam jest niestety żałosna. Od razu widac dla kogo fit jest kwestią "mody", (którą na szczescie wypromowała Ewa Chodakowska, na pewno wiele osób dzięki niej zaczęła trenowac na dobre) a dla kogo stylem życia.

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...