OBSERWUJĄ

środa, 2 kwietnia 2014

MOTYWUJĄCA LODÓWKA I WODICZKA, WKOŃCU!:D

Hallo hallo, nie wiem czy pamiętacie, ale kilka razy pisałam o wodzie. Nadszedł ten dzień, po roku marzeń o czystej wodzie!Dziś dostałam filtr do wody :) Niestety na polskim rynku nie ma takowych, czyli wolnostojących (albo mam downa bo niczego w sieci nie znalazłam :). Owszem są filtry osmotyczne do montażu pod zlewem, tylko pytanie czy wszyscy mają odpowiednią ilość miejsca na taki filtr z 5 litrowym zbiornikem?U mnie ten sposób odpadał, pod zlewem mam system szufladowy wiec trzebaby przystosowac filtr, a raczej stworzyć jakiś stelaż na zbiornik...ostatecznie stwierdziłam, że za dużo z tym zachodu. Znalazłam taki filtr w Niemczech, ale okazało się, że sprowadzenie z UK wyjdzie taniej gdyż przesyłka na terenie Europy za free, a dodatkowo było 20% off, wiec filtr, który teraz kosztuje 115 funtów, kosztował 91 :) Kupiłam go tu:


Filtr jest juz zmontowany, a woda sie mineralizuje. 
Jutro spróbuję i zobaczymy jaki smak i czy po 5 sekundach znikną wszystkie dolegliwości, będę młodsza o 10 lat i przepiękna :P



Jak widzicie filtr ulokowałam koło lodówy, 
na której widnieją wszelakie pomocne graficzki motywacyjne oraz wyciskarka :D

Na stronie Nutrition centre znalazłam jeszcze jedną ciekawą rzecz, mianowicie słuchawkę pod prysznic, wypełnianą minerałami . Słuchawka przefiltruje nam wodę i oczyści z chloru fluoru, bakterii, metali ciężki. Działa dokładnie tak samo jak filtr do wody. Ja juz planuję zakup, zapewne to dopiero za kilka mc ale zrobię to!:)

Dam Wam znac jak sprawdza sie filtr i ewentualnie słuchawka jak juz sie do niej dorobię :)
Sądzę, że to świetna sprawa dla osób, które mają wrażkiwą lub atopowa skórę. 

POZDRAWIAM 

HM ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...